Hírek és vélemények Szadáról

MARGITABLOG

VESZÉLYBEN A PAZSAKI UTCA

Botrányos közmeghallgatás

2016. január 07. - margitablog

– Nem mész el a közmeghallgatásra? – Kérdezte a feleségem.

– Mikor lesz?

– Most dobták be a Szada újságot, azt írják, hogy ma délután.

Ez a véletlen tette lehetővé, hogy elmenjek meghallgatni mindazt, amiről a község vezetői tájékoztatnak és felszólaljak azért, hogy elmondjam azt, mi bosszant engem már évek óta. Csak csendben jegyzem meg, hogy ha éppen nem vagyok otthon vagy másnap dobják be az újságot, akkor nem is hallok a közmeghallgatásról.

Ekkor még nem is gondoltam, hogy parázs vitába keveredek Oroszi polgármester úrral és Petrák alpolgármester úrral.

Szerencsére az egészet meg lehet nézni, mert a Régió Plusz Televízió rögzítette és feltette a Youtube-ra. Bárki megtekintheti a bejegyzésem végén. Ezért én csak azokból a részekből szemezgetek, amelyek kifejezetten a Margitáról szólnak.

Két problémát jeleztem felszólalásomban. Először arról beszéltem, hogy legalább két éve a Pazsaki utca és a Méhes utca kereszteződésében valaki személygépkocsival nekiment az ízlésesen kihelyezett utcanévtáblának, és azóta összetörve rontja az utcaképet a szegény, már rozsdásodásnak indult tábla. Háromhavonta jeleztem a problémát az önkormányzat illetékeseinek, nem történt semmi. Polgármester úr határozottan válaszolt és ígéretet tett, ami meg is valósult.

 kozmeghallgatas_polgi.JPGFotó: Régió Plusz Televízió

„Tisztelettel kérem a műszaki főtanácsos urat és a kft vezetőjét, hogy ezt az állapotot sürgősen szüntessék meg. Ezt kérem jegyzőkönyvbe. Jövő hét végéig legyen ez a tábla rendbe. Kérem és ellenőrizni fogom” – Oroszi Sándor polgármester

Persze, most mindenki mosolyog, hogy ez legyen a legnagyobb gondom, ez nem fontos téma. Szerintem is vannak sokkal jelentősebb dolgok, de ha már ott voltam, csak elmondtam. Azután viszont egy olyan méhkasba nyúltam, amit nem gondoltam volna.

Megemlítettem, hogy az önkormányzat anyagilag is hozzájárulhatna a Pazsaki utcára tervezett forgalomlassító műtárgyak kihelyezéséhez. Polgármester úr először igen ellenségesen viseltetett a téma kapcsán. Volt adok-kapok.

„Én már azt mondtam, hogy a saját szakállamra engedélyezem, a Közút azt mondta, hogy nem tartja jónak. Mert ez egy átvonuló út Gödöllő felé és olyan véleményt is mondtak, hogy a gyerekeknek itt minden ház elég nagy kerttel rendelkezik. A gyerekeknek a kertben vagy a járdán szülői felügyelettel …. Mit keres egy közúti forgalomba átadott útszakaszon a gyerek, miért ott játszik, amikor kertes házak vannak, amikor járda van? Erre én semmilyen értelmes választ nem tudtam adni” – Oroszi Sándor polgármester

Forrt a levegő. Természetesen visszautasítottam a Közút véleményét és elmondtam, hogy a Pazsaki úton senki nem engedi, hogy az utca közepén, felügyelet nélkül játszanak a gyermekeink. Polgármester úr a beszélgetés végén megígérte, hogy támogatja a forgalomlassító műtárgyak elhelyezését. Azonban a legnagyobb döbbenet akkor ért, amikor Petrák Árpád alpolgármester úr szólásra emelkedett és kifejtette, hogy Ő nem támogatja mindezt és elmondása szerint neki a gödöllőiek érdekeit is képviselni kell. Miért is???

kozmeghallgatas_petrak.JPGFotó: Régió Plusz Televízió 

„Én is használom az utat, ez a probléma valós, amit Ön elmondott …… Részemről semmiféleképpen nem támogatom bármiféle műtárgyat arra az útra elhelyezzen.” – Petrák Árpád alpolgármester

 Ami még figyelemre méltó volt, hogy mindezek után felállt Simon úr, aki a Kisfaludy utcában lakik és elmondta, hogy sokkal nagyobb problémával kell szembe nézni majd Margitának.

kozmeghallgatas_simon.JPGFotó: Régió Plusz Televízió

„A helyzet tovább fog romlani, mert bár jó dolog, hogy megcsinálták itt a Kisfaludy utcában éppen az aszfaltozást, de ez egy alternatív útvonal lesz, hogy a reggelenkénti dugókat arra kerüljék el.”– Simon László

Ezzel a témával még kívánok foglalkozni, mert nagyon nem kellene engedni, hogy néhány év múlva a Pazsaki utcára terelődjön Őrbottyán, Erdőkertes, Veresegyház reggeli csúcsforgalma.

 A videón 1:16:21 és 1:40:48 között láthatjátok a vitát.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitablog.blog.hu/api/trackback/id/tr348247578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása